Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2008 19:39 - ЗА моя тати.........
Автор: natalia77 Категория: Изкуство   
Прочетен: 925 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 07.11.2008 20:46


image

















           Всички дечица , когато са малки плачат за своите майки /почти всички /, 
           с изключние на мен . Аз когато съм  била малка и дори по- голяма госпожица 
           като студентка и даже като асистентка , търся и плача за тати - Да , за моя тати. 
           Много ми е мил и свиден ....Опитвам се да сме заедно и сутрин и вечер и така 
         тъжа , кога от него замина надалече.....Във всички битки на живота се борим
         заедно , а победата - той винаги я дарява на мен.Моя тати е моя упора , утеха ,моя 
         подкрепа. във всяко начинание, готов да изпълни всяка мечта ,всяко желание .
         Аз без него не мога , а той , все ми казва , че в мен са му очите.
         Затова днес и завинаги  аз се гордея с това, което ми е предал,
         като дух , като поведение и морал ,
         с трепетна сила  поднасям му в рождения миг - този ,
         60 горящи свещи и букет уханни рози,
         с пожелание за крепко здраве, години леки ,
         постлани с пътеки от благополучие и радост крепка,
         да споделим живота в обич  както сега ,както  преди,   
         и нека в мирни и щастливи дни под безброй звезди,
         ангел небесен над нас да бди!
         
                                                    /За тати от неговата сърничка /


Тагове:   моя,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tota - ЗА моя тати.....
07.11.2008 23:02
Много мило ...бъди щастлива дълги години с твоя тати! И при мен извика не само възхищение и вълнение, но и тъга- моят баща не е между нас вече 27 години. А дъщеря ми загуби своя тати преди 12 години... Затова радвай се на всеки миг през който сте заедно!! Хубава вечер!
цитирай
2. anlov - И аз обичам много моя баща.
12.11.2008 22:12
Не го сменям за абсолютно никого друг на света.

Трогателно си го написала. Имам малка дъщеричка, която бих искал един ден така да говори за мен.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: natalia77
Категория: Изкуство
Прочетен: 877667
Постинги: 424
Коментари: 1716
Гласове: 13062
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол