Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2013 10:43 - Ще ме търсиш....
Автор: natalia77 Категория: Поезия   
Прочетен: 1973 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 03.08.2013 10:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

























                                                   Ще се питаш има ли към мен пътека                         дето слънцето крила от лъчи да плете,                         да разбием портите на мрака, нека                                любовта нас да призове.                             Ще следваш стъпките ми пера са леки                         по дерзание и зов познават се те,                         че река към море намира пътека ,                           а  няма път към моето сърце.                             За теб ще бъда цвете сред цветята                         и мен ще дариш с букет от лъчи                         ще ме зовеш птица в небесата                              с капки дъжд от сълзи.                             Ако нявга ме намериш,поклон стори,                        дано небето се смили за дар                        и сърце ми със сърце ти да гори,                               пред небесния олтар.                            Ела нечакай съдбата да прости                        и слънцето крила да изплете,                        че розата увяхна преди да цъфти                           и любовта всичко ни отне.                           За теб ще бъда цвете сред цветята                       и мен ще дариш с букет лъчи,                       ще ме зовеш птица в небесата                           с капки  дъжд от сълзи.                                                                      Н.Георгиева  / 14.10.2009г/                                                                                                                                          



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: natalia77
Категория: Изкуство
Прочетен: 875638
Постинги: 424
Коментари: 1716
Гласове: 13062
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол