Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2012 10:37 - Омръзваме ли си?
Автор: suny84 Категория: Тя и той   
Прочетен: 5837 Коментари: 16 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Омръзваме ли си, ако правиме секс всеки ден? Някои двойки го правят в месеца 2 пъти,други в седмицата 2 пъти , а трети на ден по 2 пъти.  Омръзват ли си третият тип двойки или наротив това  поддържа и засилва повече тръпката между тях и укрепва връзата им? Както казваше една позната -"Трябва да има много секс вкъщи, за да няма навън изневяра." Различни хора, различни предпочитания, различни мнения...

Може би,когато е качествено и с любов, няма как да омръзне.


Тагове:   омръзва,   секс,   2 пъти,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. reader1 - Съчувствие и един съвет :
29.11.2012 10:56



По тази тема бихте могли да получите разбиране от милата Джойси ( http://joysii.blog.bg/ )
цитирай
2. анонимен - .
29.11.2012 13:28
Много ми е интересно N1 за какво съчувства на автора на блога. За това, че още не е изтрит?:)
Според мен секс трябва да се прави толкова, колкото им харесва на двамата. Е, жената може и малко да се постарае в началото да откликне с необходимото желание, защото е всеизвестно, че мъжкият нагон е много, много по-силен от женския. Да не споменавам пък младите момичета, у които сексуалното желание съвсем не е култивирано още. Но това е отделна тема.
Не мисля, че можем да си омръзнем ако наистина се обичаме. Но ако връзката е предимно сексуална или основаваща се само на секс, мисля, че рано или късно партньорите ще си омръзнат и това не може да се избегне с никакъв ,,график,, на срещите или ,,сценарий,, за протичането им. И обикновено края го слагат жените, особено ако нямат финансов интерес.
Аз съм правила секс и по няколко пъти на ден, но ми се струва, че всеобщата ,,норма,, от 2-3 пъти на седмица при постоянно партньорство е много близо да истината.
цитирай
3. анонимен - .
29.11.2012 13:50
А е имало и периоди от по 3-4 месеца след като се омъжих, през които не съм правила секс изобщо. Просто мъжът ми пътуваше по работа в чужбина.
Имало е и периоди, през които съм правила секс и с двама мъже (поотделно). Т.е. имах любовник. И всичко беше прекрасно, защото знаех, че вината не е в мен. Най-накрая (след около година) разбрах, че предпочитам мъжа си и сложих край на предимно сексуалната връзка.
Това мога да напиша по въпроса. Както и, че други любовници вече не ща:)
цитирай
4. kikowsky - Прекалено честият секс изтощава ...
29.11.2012 15:11
Прекалено честият секс изтощава психиката и човек се превръща в зеленчук. Със зеленчук трудно можеш да имаш отношения.
цитирай
5. stupidkid - Да кажа :)
29.11.2012 16:14
И ние с приятелката ми правихме в началото секс по няколко пъти на ден, може би няква първоначална еуфория... Сега (след една година), се случва някъде през ден и не мисля, че това е крачка назад. Случват се и дни, когато го правим 3 пъти на ден...
Зависи от много неща и не мисля, че трябва да се гони някаква цифра. Важното е да има взаимно желание, нали така :)
цитирай
6. comfy - Не е съвсем правилен въпросът...
29.11.2012 18:39
Ако правите секс всеки ден, по-бързо ще намерите сексуалния ритъм на вашата двойка - това е... Нищо страшно! Само че... само че това е вярно, ако има любов помежду ви...

Поздрави и... правете секс!! :)))

к.к.
цитирай
7. bancov3i - Bravo
29.11.2012 19:07
Bravo
цитирай
8. apostapostoloff - А бе, моме,
29.11.2012 19:29
ти съде за е...е милсиш!
цитирай
9. worldreader - С теб. . и всеки час да е. . пак няма да ...
29.11.2012 19:50
С теб..и всеки час да е..пак няма да ми омръзне..и два живота!;-)
цитирай
10. stefbelchev - Дискусионна тема-еднотипни отговори според нивото на индивида и моментните обстоятелства
29.11.2012 21:15
Един и същи човек може да се изкаже както тематично неподготвен честен каруцар или каруцарка, така и като честен каруцар или каруцарка на президентски или премиерски форум пред президентшата или премиершата днес...Било е въпрос на време от 5-6 минути да чуеш от нежната си половинката: Мили, искам да ме любиш! ...До: Мило, спукай ме от еб.не!
От друга страна зависи уточняване на обстоятелството кое затруднява единия от двамата да не могат да го правят поне всеки ден? Дали защото са често в ковандировка? Или единият работи точно това и е изхабен от ежечасната си работа да поема излишно количество ху.ви глави? Дали поркай работата си не се навърта някой конспиративен ловец с надървени органи, заемащ ключова работна позиция в условията на свръх безработицата у нас и да подменя спокойния мир на нежната женска възбудимост...Дали има 70-80 годишна разлика мужду мъжа и жената или мъжът е 2-3 години по млад и се гнуси от каката си? Колко още стотици обстоятелства могат да се посочат, за да се оправдаят ненормалните отношения без секс всеки един божи ден?!?!
Нормалното човешко мъжко-женско отношение е сутрин след сън и вечер преди сън.
Извън това правило-означава Нездраво семейство поради изневяра. Или поради предсмъртно състояние на единия от двамата поради болест!
цитирай
11. анонимен - Е.ати!:)
29.11.2012 22:04
Не знаех, че е ,,нормално,, да ме ч.кат и по време на месечния ми цикъл. Както и когато съм хремава и с температура. Или съм работила извънредно 3 часа, или сме се скарали и съвсем не ми е до е.ане....Или трябва да се насилвам, защото някакъв ненормалник е решил, че семейството ми е ,,нездраво поради изневяра,,?
Може би по-здраво е да се ч.кам дежурно, по задължение и без чувства?:) Дори животните не правят така. Те правят секс само за размножаване.
Не ставайте смешни с представите си отпреди пет хиляди години.
цитирай
12. анонимен - И, драги ми господине номер 10,
29.11.2012 22:18
не си ми светИл, за да знаеш колко минути са минали между съпруга и любовника. Освен това аз такива безвкусни фрази като ,,искам това,, или ,,спукай ме от онова,, не използвам. Господ ни е дал целувките и прегръдките, за да не плямпаме глупости, включително и по форумите.
А и да те попитам най-приятелски - ти днеска е.а ли жена си сутринта и дали ше ти пусне и тая вечер?:)
цитирай
13. ko642 - Честотата на секса зависи от жен...
29.11.2012 22:29
Честотата на секса зависи от жената. Мъжете нямат проблем да е всеки ден.
Поздрави!
цитирай
14. stefbelchev - (Драга госпожа 11-12, amadeaa)
29.11.2012 22:53
Прочели сте моето лично мнение, което не се базира като отношение на Вашите коментари...Вашите коментари тук ми спомогнаха и аз да си оттпусна свитата душица, и аз да разкрия становището си по темата с поглед откъм моята мъжка душевност...При това без ни най-малко да изхождам от близко-стоящ или -светещ някому индивид. Написаното е плод на лични мои изживявание и не засяга орбитата на живота на никой от коментиращите до този момент в темата предоставена от автора на тази страница. Прощавам Ви, ако ми се гневите!
Защото аз като истински Егоист-Демократ, не допускам да посоча който и да е било за източник или мотиватор на моите коментари в каквато и да е светлина. Просто взимам отношение по подсказана тема и я пречупвам изцяло през моя житейско-духовен опит.
цитирай
15. bahtibale - A kakvo kazva Kobilkina???
30.11.2012 00:31
Ako ednite go pravat taka, a drugite inache- znachi taka im haresva i, ili pone na ediniq :-0
цитирай
16. ivoki - Правенето на любов / не на секс/ е ...
18.12.2012 00:37
Правенето на любов / не на секс/ е много важно за телесното и духовно здраве. Моето мнение
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: suny84
Категория: Тя и той
Прочетен: 1443452
Постинги: 556
Коментари: 2209
Гласове: 6084
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031